Sonntag, 3. April 2011

Losowanie / Losung

Witam slonecznie w niedzielne popoludnie! Przepraszam, ze wyniki losowania dopiero dzis ujawniam (losowanie odbylo sie w piatek). Odnawiam mieszkanie i malo mialam czasu na "komputerowa zabawe" (tak moj maz nazywa blogowanie).

Ich grüße Euch herzlich an einem sonnigen Sonntagnachmittag. Sorry, dass ich das Ergebnis der Losung erst heute zeige (die Losung hat bereits am Freitag statt gefunden). Ich renoviere meine Wohnung und habe daher wenig Zeit für mein Blog gehabt.

Postanowilam, ze wylosuje trzy osoby, bo po pierwszy duzo slodkosci mam do rozdania i duzo osob sie zapisalo.

Ich habe mir vorgenommen, dass ich drei Personen losen werde, weil ich ersents sehr viel Materiall zum verlosen habe und zweitens weil sich so viele Personen angemeldet haben.

Zapisalo sie 61 osob na slodkosci, ktore wziely tez udzial w losowaniu.

Es haben sich  61 Personen für Candy gemeldet, die auch an der Losung teilgenommen haben.


Moj maz losowal i wylosowal trzy blogowiczki....

Mein Mann hat gelost und hat drei Blogerinnen Glück gebracht...



i wygrali....

und gewonnen haben...




Gratuluje i poprosze o adresiki!!

Ich gratuliere und bitte um Adressen!

Dziekuje bardzo za taki liczne odwiedziny. Zapraszam dalej na odwiedziny mojego bloga i na nastepne candy z okazji roczku (w czerwcu jest roczek).

Vielen Dank für so viel Besuch auf meinem Blog. Ich lade Euch ein weiterhin mein Blog zu besuchen und beim nächsten Candy zum ersten Geburtstag teilzunehmen (im Juni ist ein Jahr).

Kommentare:

u Alojka hat gesagt…

Gratuluje!

Karolina hat gesagt…

gratuluje:) martenko to chyba twoj szczesliwy dzien :))))))))))))))

karka00 hat gesagt…

gratuluje dziewczyny :)

Ela 17 hat gesagt…

Ogromnie się ciesze z wygranej

Anonym hat gesagt…

gratuluję wszystkim zwyciężczyniom!
pozdrawiam
duszka

martenka hat gesagt…

Nie wierze! Bardzo się cieszę :)

AM2308 hat gesagt…

O Matko Święta :) Pierwszy raz w życiu udało mi się coś wygrać :) Już wysyłam swój adres :)
Dzięki, dzięki, dzięki :*

Oaza hat gesagt…

Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę ;-))