Freitag, 22. März 2013

2013/18 Ryby / Fische

To sie tak zaczelo:
Pewna rybka ma/miala w marcu urodzinki. No wiec juz bardzo wczesnie zabralam sie za robienie karteczki. Za chiny jej nie moglam zrobic: to albo motyw nie pasowal, albo karteczka nie pasowala, albo papier byl nie odpowiedni, albo mi cos brakowalo. Dwa tygodnie siedzialam nad jedna kartka. Wiec ciaslam wszystko w kat i zaczelam od nowa :-)
Nowy motyw, nowe papiery i jednak wyszla ladna (moim zdaniem) karteczka. Do tego byly jeszcze faje zyczonka. Karteczka juz u "rybki" wiec moge pokazac.

Das hat so angefangen:
Eine Freundin hat/hatte Geburtstag. Ich wollte ihr unbedingt eine schöne Karte machen. Also hab ich angefangen, aber immer wieder hat irgendwas nicht gepasst. Entweder das Motiv war doof und hat nicht zu den Papieren gepasst oder die Karte war zu klein oder ich hatte das richtige Dekomaterial nicht.Zwei Wochen saß ich an der Karte und hab dann alles in die Ecke geschmissen und hab von neu angefangen :-)
Neues Motiv, neue Dekopapiere und es ist eine schöne Karte geworden (so denk ich). Dazu hab ich noch schöne Wünsche aufgeschrieben. Die Karte ist schon bei der "Fischefrau" deshalb kann ich es zeigen:


Moge na koniec tylko jeszcze dodac: Moja rybko odpisz szybko :-)

3 Kommentare:

Tina hat gesagt…

great!

Joanna Trojanowicz (bjutus) hat gesagt…

Rybka mówi: karteczka jest super, baaaardzo mi się podoba :)A życzenia... gdyby spełniła się 1/100 z nich, byłabym już zadowolona :) Dziękuję Ka :)

Alza hat gesagt…

Kartka rewelacyjna, bardzo mi się podoba. Nie wiedziałam, że Asiulka to rybka, jakoś mi do rybki nie pasuje :)