Samstag, 4. Januar 2014

2014/1 Happy New Year!!!!

No wiec bylo ich tylko 70 w tamtym roku. Zobaczymy ile bedzie w tym roku. 

Makabra, jutro juz moje 37 urodziny! Powoli sie starzeje :-) 
Zmarszczek chyba jeszcze nie mam - ale to moje najmniejsze zmartwienie. Martwie sie raczej czy z ubiegiem lat bede miala sile nadal sie poruszac. Coraz wiecej sil mnie to kosztuje, oczywiscie nadwaga robi swoje. 
Wiec biore sie w tym roku za siebie. Juz 7. stycznia zaczynam. Dlaczego 7.? No bo wtedy juz  po wszystkich pysznosciach swiatecznych i urodzinowych. Oczywiscie nie bede calkiem przestawac jesc, ale koniecznie jeszcze wiecej jarzyn niz do teraz i koniecznie wiecej owocow. Jakos nie przepadam za owocami. No i ruch jest wazny - tylko ze w moim przypadku ruch moze byc  szkodliwy. No ale kupilam sobie Nordic Walking kijki i od 7. zaczynamy chodzenie. Nie wiem tylko jeszcze na jaki rozmiar je ustawic. Musze poczytac. No i chce zapisac sie na kurs pilates. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Bede Was informowac o moich postepach. 
Oczywiscie bede dalej robic karteczki i je tu pokazywac. Czy skoncze w tym roku moj haft? - nie wiem. Staram sie co roku :-)
Koniecznie chce wiecej czytac no i w lipcu jechac na formuowe spotkanie. 


3 Kommentare:

Tina hat gesagt…

sretna nova godina!

karola hat gesagt…

ŻYCZĘ CI WYTRWAŁOŚCI W POSTANOWIENIU.NA PEWNO CI SIĘ UDA.

KolorowyŚwiat hat gesagt…

Też kupiłam sobie kijki przed Swiętami, obejrzałam filmiki w sieci i już wydaje mi się, że używam ich prawidłowo :) Zrobiłam już ok 12 km, ale przerwałam, bo nie zaleczony stan zapalny barku niestety nie pozwala...i nie wiem kiedy minie. teraz siedzę oblepiona plastrami i myślę ile jeszcze wytrzymam tego piekącego rozgrzania. Brat pocieszył, że u niego ból przeszedł po 1,5 roku.. Tobie życzę wytrwałości ! Mnie często jej niestety brakuje. Zdrowia!!!
Niebieskości