Samstag, 26. Juni 2010

Nie daleko pada jabłko od jabłoni......

Moja mama od kilku miesiecy ma bloga. Namawia wszystkich do zakladania bo twierdzi ze to wspaniala rzecz. Mozna poznac wielu ciekawych ludzi ktorzy zajmuja sie robotkami recznymi.
Ja nie tworze we wszystkich technikach ale, ale lubie robic kartki i haftowac. Zreszta moja pasja zarazilam tez meza, napewno pokaze tez jego prace. Przy karteczkach tez czesto mi towarzyszy. Na szczescie nie zna jezyka polskiego i nie bedzie wiedzial ze o tym napisalam.

Kartki robie juz kilka lat, niestety zdjecia sie nie zachowaly. Mam jednak zdjecie z B.Narodzeniowych targow w ktorych wzielam w zeszlym roku udzial. Prosze to dowod.



Tu sa tez niektore prace ktore wykonala moja mama. Technika pergaminowa np. jest narazie jeszcze nie opanowana.

Niestety bardzo duzo pracuje i czasu tez nie mam za wiele. Lubie tez bardzo czytac, tak wiec dziele czas na czytanie i kartkowanie. Bardzo czesto mam zamowienia  od pracownikow w biurze w ktorym pracuje, dlatego tez bedzie u mnie roznorodnosc tematow.
Zapisalam sie na blogu gdzie mozna wysylac i otrzymywac kartki.Tutaj
To moja pierwsza wyslana kartka.
Niestety nie mam aparatu i narazie nie pokaze jaka ja dostalam.
Mysle ze po otrzymaniu wszystkich zrobie jedno zdjecie.



To moje prace na zamowienie.


To tyle na dzisiaj w moim pierwszym poscie na moim blogu. Bedzie mi milo jak pokaza sie pierwsze komentarze.

4 Kommentare:

u Alojka hat gesagt…

Karinko, slicznie, zycze Ci milego blogowania!

Ludkasz hat gesagt…

Urocze kartki,życzę Ci długiego blogowania i nieustannej weny twórczej. Pozdrawiam i zapraszam także do mojego bloga:)

Lusilla hat gesagt…

Ja o blogu długo marzyłam,dzięki pomocy Twojej mamy,mam bloga.
Robisz piękne kartki,ta z portretem jest wyjątkowa.
Fantastycznie ,że z mężem dzielisz hobby,to bardzo zbliża do siebie.
Co do targów rękodzielniczych, są one fajną sprawą.
Pozdrawiam.
Zapraszam też tu
http://witaj-w-atelier.blogspot.com/

fanta1992 hat gesagt…

Gratuluję początku!!!
Podziwiam blog mamy to jak bym nie mogła podziwiać córki;)
Zapraszam również do siebie:
http://handmadebyfantazja.blogspot.com/ ;)