Montag, 14. März 2011

Candy

Niedawno robilam "wiosenne porzadki" w moich karteczkowych rzeczach. Mam tego tyle, ze postanowilam sie z Wami podzielic. Oprocz 3D motywow beda jeszcze rozne inne "przyda sie".

Vor nicht langer Zeit habe ich "Frühjarhrsputz" in meinen Bastelsachen gemacht. Ich habe so viel von den Sachen, dass ich mir vorgenommen habe mit Euch zu teilen. Neben verschiedenen 3D-Motiven werden noch andere Bastelmaterialien vorhanden sein.



Zapisy do 31. marca 2011. Losowanie 1. kwietnia! Zasady wszystkim chyba znanne.

Anmelden könnt Ihr Euch bis 31. März 2011. Ich lose am 1. April. Die Regeln müssten bekannt sein.

Zycze szczescia. Viel Glück.


62 Kommentare:

Decorka hat gesagt…

zglasam sie :)

Janeczkowo hat gesagt…

Już kiedyś wygrałam u Ciebie candy, więc szanse są małe ale mimo to liczę na szczęście pozdrawiam:)

Nitkowy Świat hat gesagt…

Z przyjemnością się zapisuję ;-))

Lusilla hat gesagt…

Bardzo apetyczne te słodkości. Ustawiam się w kolejce.

Anonym hat gesagt…

Słodziutkie candy!Ja też,ja też:)
doplos2@op.pl

Fit_kaloria hat gesagt…

Z chęcią się zapisuje. :P

Edzia hat gesagt…

ochoczo siup do kolejeczki:) pozdrawiam z edzia-goodies :)

monia hat gesagt…

Zgłaszam się :)
pozdrawiam
http://moniaz125.blox.pl/html

justysias7000 hat gesagt…

Ja też się z chęcią zapiszę:)

ella 0591 hat gesagt…

Twoje karty są piękne,mam zaszczyt cieszyc sie jedną od Ciebie..jak zostanę wylosowana ,moze uda mi sie zrobic choc ciut podobne do Twoich...ustawiam sie w kolejeczce!

niewielka hat gesagt…

i ja się zgłaszam, może szczęście mi dopisze ;) pozdrawiam cieplutko ;)

helksa hat gesagt…

I ja spróbuję szczęścia w losowani. Pozdrawiam.

Pasjoneria hat gesagt…

Może data losowania przyniesie mi szczęście :D to moje imieniny. Choć jeszcze nigdy los nie był dla mnie łaskawy próbuję , a co tam

Agnieszka hat gesagt…

przydasie zawsze są mile u mnie widziane :)

Madzik hat gesagt…

3D jeszcze nie mam i chętnie stanę w kolejce po nie:) Pozdrawiam serdecznie:)

ArtIs hat gesagt…

O jej! Ile tego... Z chęcią się zapisuję :)

ChwilaPasji hat gesagt…

Z radością przyłączam się do Wspaniałego Candy u Wspaniałej Blogowiczki!
Słodkości tu u Ciebie bez liku, nie omieszkam przejść obok nich obojętnie...

Pozdrawiam!

Alza hat gesagt…

Zapisuję się z wielką ochotą :)

PAKMA hat gesagt…

Zapisze sie, a co!

mapowska hat gesagt…

Super cukierki!
Bardzo chętnie przyłączę się do tej kolejki, bo jest o co powalczyć :)

Pozdrawiam serdecznie!
http://mapowska.blogspot.com/

Kahlan84 hat gesagt…

właśnie się zastanawiałam czy nie spróbować techniki 3D :) ustawiam się w kolejce, pozdrawiam

Alusiek7 hat gesagt…

jakie słodkości....
zawsze można pomarzyć...
pozdrawiam, alusiek7@o2.pl

AniaZosia hat gesagt…

może i ja spróbuję :)

dwór książek i słów hat gesagt…

Ja także się zapisuję i Pozdrawiam!!

Edel hat gesagt…

So lovely candy, dear! Thanks a lot for a chance to win!

http://edelmiracle.blogspot.com/

Hugs!

kamarek hat gesagt…

Piekne te motywy! Zapisuje sie! Zapraszam rowniez na moje candy.

Karkakg hat gesagt…

hehehehe no pewnie że zasady znane, więc zapisuje się :)
Pozdrawiam

Kalina hat gesagt…

Pomarzyć zawsze można:) Same cudowności, chętnie bym przygarnęła:)Pozdrawiam serdecznie.

raeszka hat gesagt…

Ojej ale by mi się przydały te cudeńka :).

Dorota hat gesagt…

To i ja się ustawiam

Anonym hat gesagt…

oj tak... "przydasie" wiec sie zapisuje...
illion@interia.pl

Anonym hat gesagt…

ja też chcę!
ilonastepnik2o2.pl

Anonym hat gesagt…

ajjj... i pomylilam swój własny adres e mail heh
ilonastepnik@O2.PL

rena1001 hat gesagt…

wspaniałe słodkości :)
i ja się dopisuję!!

Agnieszka C. hat gesagt…

zapiszę się i ja do tej zabawy :)
Pozdrawiam

AM2308 hat gesagt…

Też bym chciała takie przydasie...
Może kiedyś się uda i po raz pierwszy w życiu naprawdę coś wygram... Póki co, staję grzecznie w kolejce.

agulek hat gesagt…

bardzo chetnie zaopiekuje sie tymi cukieraskami :-)
agulek.4@wp.pl

Kraina wyobraźni hat gesagt…

My też chętnie zaopiekujemy się tymi cukiereczkami :)

mojepierwszedziela hat gesagt…

chętnie wezmę udział w zabawie;)

Ewa-Filomenka hat gesagt…

Przepiękne,wiosenne,kolorowe,z przyjemnością się zapisuję:)
pozdrawiam ciepło:)

Anonym hat gesagt…

ależ wiosennie! Spróbuję szczęścia:)
pozdrowienia ze Śląska!
duszka83@tlen.pl

Ela 17 hat gesagt…

Chetnie przygarne te pięknosci

ArtMaTo.pl hat gesagt…

Z przyjemnością zgłaszam swój udział w candy=)
pozdarwiam
ArtMaTo

Jewellery by alex hat gesagt…

zgłaszam sie :) tabaluu@wp.pl

Julia hat gesagt…

Cudowne papiery;)ja ten "bałagan" chętnie przygarnę;)
julka.julia1985@gmail.com

Marta - Martenka hat gesagt…

Ustawiam się grzecznie w kolejce :)
Pozdrawiam serdecznie :)
http://gajmartenki.blogspot.com/

Anonym hat gesagt…

to i ja stanę w kolejce:)
peldano-mio@o2.pl

Gosia hat gesagt…

Bardzo chciałabym spróbować tej techniki, może dzięki wygranej będę mogła.Pozdrawiam serdecznie
http://papierowamargaretka.blogspot.com/

Haft i Patchwork hat gesagt…

Pięknie tu u Ciebie. Staję grzecznie w kolejce. Pozdrawiam.

Gośka hat gesagt…

Dopisuję się do kolejki i na szczęście po cichutku liczę :-)
http://zyrafowo.blox.pl/html

Ines hat gesagt…

prawie w ostatniej chwili się zapisuję :) może taka ostatnia nie będę:D http://ineskowo.blogspot.com

barbaratoja hat gesagt…

Skokiem na taśmę, ale udało sie zapisać, czy w losowaniu też będę miała szczęście to się okaże'-)))

Skandynawska_Indianka hat gesagt…

Ja też nie potrafię odmówić takiemu zaproszeniu;)dziękuję i staję w kolejeczce liczących na szczęście;)
skandynawska.indianka@gmail.com

Britta hat gesagt…

Jeszcze ja!Chyba zdążyłam;)papiery-cudo,swoje odstać trzeba;)
lillyrose.britta@gmail.com

Annasza hat gesagt…

Zdążyłam jeszcze :) Przy okazji zapraszam na moje candy :)

sylwik hat gesagt…

ja też chcę spróbować :) dopiero zaczynam scrapować, a papier to podstawa i to czego mi najbardziej trzeba ;) filcowewybryki.blogspot.com

Ojcia hat gesagt…

Rewelacyjne Candy! Dzięki niemu trafiłam na tę stronkę i chyba pozostanę na dłużej :)
http://ojcia.blogspot.com/

oura512 hat gesagt…

I ja I ja :)

Mariola hat gesagt…

Zapisuję się. Mariola
mariolag@op.pl

Alosha hat gesagt…

Zapisuję się :)
Pozdrawiam!

Carolinee hat gesagt…

Z chęcią stanę w kolejce po te papierki :) śliczne prace, cieszę się że tu trafiłam :)

kama_kamka hat gesagt…

chętnie ustawiam się w kolejce bo przydasie przednie