Sonntag, 3. Juli 2011

Zakladki / Lesezeichen

W czwartek czekała na mnie piękna niespodzianka. Przez Asie zrobione zakładki które zamówiłam a do tego jeszcze prezencik. Niebieściutka zakładka z motylkiem. Mojemu mężowi tak się podobała, ze  zabronił mi używać do książek i chciał na ścianie jak obrazek powiesić.

Am Donnerstag hat auf mich eine schöne Überraschung gewaretet. Asia hat für mich Lesezeichen gemacht, die ich bei ihr bestellt habe und dazu habe ich noch ein Geschenk bekommen. Ein blaues Lesezeichen mit Schmetterlingen. Meinem Mann hat es so gut gefallen, dass er mir verboten hat es als Lesezeichen zu benutzen. Er wollte es an die Wand hängen.





I chciałam dodać, ze niebieska zakładka z motylkami jest  najładniejsza (inne możecie podziwiać tutaj)!

Ich wollte noch zufügen, dass das blaue Lesezeichen mit Schmetterlingen das schönste ist (die anderen könnt Ihr hier bewundern)!

Acha i jeszcze coś: Widze, że Jutka ostatnio pokazuje swoje zrobione paznokcie. Tez je robię już od pol roku i teraz też się zacznę tu chwalić. Teraz w lipcu mam zółte:

Acha und noch was: habe gesehen, dass Jutka in letzter Zeit ihre gemachten Fingernägel zeigt. Ich mache es mir auch seit einem halben Jahr und werde die jetzt auch hier zeigen. Jetzt im Juli sind es gelbe:


Zycze milej niedzieli i dziękuje za odwiedzinki.

Schönen Sonntag und vielen Dank fürs vorbeischauen.

2 Kommentare:

Rybiooka hat gesagt…

Piękne zakładki. Miłej niedzieli życzę :)

u Alojka hat gesagt…

no zakładki, wiadomo, małe dziełka sztuki ale za pazurkami takimi to ja nie przepadam, mnie się zawsze będą jednak podobać,takie w kształcie migdałków.