Dienstag, 14. Februar 2012

2012/15

W sobotę miałam okazje iść na nowy występ "Holiday on Ice". Mieli nowy program pod tytułem "Festival".
Jak zawsze było wspaniale. Piękna muzyka, klasę wykonawcy jazdy na lodzie, kolorowe stroje. Dosłownie fantastycznie. Jeśli macie okazje iść na taki występ to koniecznie polecam.

Am Samstag war ich bei "Holiday on Ice" mit einem neuen Programm "Festival". Es war wie immer wunderschön. Tolle Musik, bunte Kleider und auch die Künstler auf dem Eis waren fantastisch. Ich kann es nur weiter empfehlen.

Niestety na występie nie można robić zdjęć. Kopiłam wiec program i porobiłam z niego parę zdjęć.

Leider kann man bei der Aufführung keine Fotos machen. Daher habe ich das Programm gekauft und daraus Fotos gemacht.


















Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mój candy.

Liebe Grüße und denkt an mein Candy.


1 Kommentar:

u Alojka hat gesagt…

och, zazdroszczę ci.