Sonntag, 26. Februar 2012

2012/17

Cos bardziej nudnego jak w ostatnia sobotę (18.02.) nie widziałam! Dziewczyny dałam się namówić i ... - nie nie żałuje, ale już nigdy w życiu nie pójdę patrzyć na boks. Siedziałam z bratem od 19tej w hali, walka zaczęła się dopiero przed 23! Co było miedzy 19 a 23? Były jakieś trzy walki mi nie znajomych bokserów. No ale braciszkowi się podobało i to najważniejsze.

Was langweiliges wie der Boxkampf vom 18.02. habe ich noch nicht gesehen. Ich hab mich überreden lassen mit zu gehen und - nein, ich bereue nicht, aber niewieder ein Boxkampf! Wir saßen ab 19 Uhr in der Olympiahalle, der Kampf war kurz vor 23 Uhr. Was war in der Zwischenzeit?Irgendwelche Boxkämpfe von Boxern die ich nicht kenne. Hauptsache meinem Bruder hat es gefallen.









Ciesze się już na marzec. Mam karty na dwa mecze piłki nożnej :-)

Ich freue mich schon auf März. Habe nämlich Karten für zwei Fußballspiele von FC Bayern München. :-)


1 Kommentar:

u Alojka hat gesagt…

ale Kliczki nie widać.