Dienstag, 9. August 2011

Jak już wcześniej pisałam, zdałam egzamin na właściciela korporacji taksówkowej i wynajmu samochodów. Dzisiaj chciałam się pochwalić dyplomem. Oczywiście dostałam też podwyżkę w pracy i od szefa perfumik. Bardzo się z tego cieszyłam.

Wie schon geschrieben habe, habe ich Prüfung zur Taxi- und Mietwagenunternehmer bestanden. Heute wollte ich die Urkunde zeigen. Außerdem habe ich Gehaltserhöhung bekommen und von meinem Chef ein Parfüm.




Jutro się pochwale rzeczami które dostałam w piątek od..... przeczytajcie jutro :-)

Morgen zeige ich was ich schönes am Freitag bekommen habe von ... könnt Ihr Morgen lesen.





4 Kommentare:

u Alojka hat gesagt…

no jeszcze raz serdecznie gratuluje.

Ela 17 hat gesagt…

Moje gratulacje perfumik super

odskocznia jutki hat gesagt…

gratuluję :)

rhodiana hat gesagt…

Gratulacje!