Mittwoch, 24. August 2011

The key

Wypociłam kluczyk na następne wyzwanie w "Zrób to". Ciężko mi było. Właśnie skończyłam, dlatego zdjęcia tez nie są super, bo już ciemno. Ale w następne dni mam tak mało czasu, ze zamiast iść spać (już powinnam daaawno spać) to kończyłam kluczyk, robiłam zdjęcie i pokazuje.

Endlich habe ich den Schlüssel für die nächste Challange bei "Do it" fertig. Es war schwer. Bin eben fertig geworden, deswegen sind die Fotos auch zu dunkel. Ich habe aber die nächsten Tage wenig Zeit, deswegen statt zu schlafen (ich müsste schon längst schlafen) habe ich es fertig gestellt, Foto gemacht und hier gezeigt.








Dobranoc kochani.

Gute Nacht Ihr Lieben.


6 Kommentare:

u Alojka hat gesagt…

Karinko, zaskoczyłaś mnie z tym kluczem, ale pomysł świetny i wyszło ci bardzo ładnie. Dziękujemy za udział w wyzwaniu.

odskocznia jutki hat gesagt…

orginalny :) brawo

Joanna Trojanowicz (bjutus) hat gesagt…

Fajny pomysł... na klucz wiolinowy nie wpadłam :)

artimeno hat gesagt…

heh ale ich zaskoczyłaś pomysłem :-)) a ja wczoraj dostałam karteczkę z zyczeniam urodzinowymi. BArdzoooo dziękuję, to była naprawdę niespodziankaaaa !!!!!!!! przemiła. Buziaki kochana!!!!!!!!

Nitkowy Świat hat gesagt…

Piękna !! ;-))

niewielka hat gesagt…

Dziękuję serdecznie za przepiękną kartkę i super notesik :)
pozdrawiam