Mittwoch, 21. Juli 2010

Ptaki

Witam Was w srodku tygodnia!
Robiac wyzwania dla "scrapujacych polek" postanowilam zrobione zdjecia wsadzis juz dzis na moj blog.
Wczoraj trzeba bylo zrobic kartke o nietypowym krztalcie. O to moje dzielo:
I jak Wam sie podoba?
Dzisiejsze wyzwanie bylo zrobienie ATC o temacie "Ptaki". Zrobilam dwa ATCiaki, ale niestety tylko jedno moglam wstawic (papuzke):
Pracuje jeszcze nad jedna kartka o nietypowym krztalcie, ale jeszcze brakuje mi tego "cos"! Nietypowy krztalt juz mam (jeszcze nie zdradze jaki) ale nie umiem sie uporac z motywem i ozdobka. Ale mam nadzieje,ze do weekendu cos wymysle. 

Dziekuje za komentarze!

Kommentare:

u Alojka hat gesagt…

papuzki i pingwinki, slodkie! a nietypowa faktycznie nietypowa. Super, depczesz mi po pietach corko!

Karina hat gesagt…

Gdzie tam po pietach! Jeszcze kilometry nas dziela!

Oaza hat gesagt…

Śliczne kartki ;-))

Edi hat gesagt…

Kartka...po prostu..bombowy pomysł. Jest genialna!!! Pozdrawiam serdecznie.

niewielka hat gesagt…

super kartka ;)i ptaki tez fajne ;)
pozdrawiam

mikilukasza hat gesagt…

WOW! Jestem pełna podziwu!
Myślałam, że ta butelka, to.. prawdziwa butelka.
Wczytawszy się w posta dopiero dowiedziałam się o wyzwaniu i kartce o nietypowym kształcie!
Jest rewelacyjna.
A ptakowe ATCiaki-urocze!
Jedna i druga fajnie spasowana kolorystycznie-super!
Czekam niecierpliwie na nowy nietypowy kształt...
-Co to takiego będzie???

Pozdrawiam cieplutko!

Rybiooka hat gesagt…

Świetne ATCiaki !! ale mogłaś wstawić dwa tylko że drugie zdjęcie musi być podlinkowane z Flickra jako dodatkowe.