Dienstag, 26. Oktober 2010

Candy

Witam serdecznie!
Wczoraj rano ogladajac moj blog doslownie zaniemowilam. Mialam wczoraj na liczniku odwiedzin mojego bloga liczbe: 1977! 1977 to rok mojeo urodzenia. Ta uroczystosc trzeba swietowac. Wiec pomyslalam, podumalam i ..... robie candy niespodzian-Ke!

Herzlich willkommen!
Gestern Früh als ich mein Blog durchgeschaut habe, hat es mich umgehauen. Ich hatte 1977 Besucher auf meinem Blog. 1977 ist mein Geburtsjahr und so was muss man feiern. Ich habe nachgedacht und .... ich mach ein Überraschungs-Candy.


Zasady znane:
1. Link z informacja o candy na Waszym blogu
2. Komentarz pod postem, ze chcecie wziasc udzial

Regeln sind klar:
1. Link mit der Info über mein Candy auf Eurem Blog
2. Kommentar unter dem Post, dass Ihr teilnehmen wollt

Zapisy do 29.10.10 (polnoc), bo jesli ktos z Polski wygra, to nagrode moge przez mojego tate wyslac, ktory od 7.11.10 jest w Polsce.

Endzeit ist der 29.10.10 (Mitternacht), weil wenn jemand aus Polen gewinnt, dann kann ich die Sachen über meinen Dad senden, der ab 7.11.10 in Polen ist.

Zycze szczescia i milego dnia!

Ich wünsche Glück und schönen Tag!

16 Kommentare:

Edyta hat gesagt…

Bardzo lubię niespodzianki wiec chętnie się zapiszę. Pozdrawiam serdecznie

niewielka hat gesagt…

I ja się zapisuje szybciutko, bo czasu mało :)
pozdrawiam cieplutko

Ewa hat gesagt…

Chętnie się zapiszę,jeśli tylko można!Pozdrawiam:)

Nitkowy Świat hat gesagt…

Lubię niespodzianki, więc się zapisuję ;-))

ecila hat gesagt…

Mnie rok 1977 też jest bliski (nie urodziłam się wtedy, ale ktoś mi bardzo bliski) dlatego staję w kolejce w Twoim Candy.

u Alojka hat gesagt…

wiesz co? ale bylby numer gdybym sie zapisala i wygrala, bo tez lubie niespodzianki, ale Twoj tatus mial by ubaw wysylajac ja do mnie( ha,ha, ha)
ale wiesz co? zapisze sie.

Aleksandra hat gesagt…

mmm....! pewnie że się zapisuję!! :D

Janeczkowo hat gesagt…

Lubię niespodzianki. Co prawda już kiedyś wygrałam u Ciebie candy, ale może znowu się poszczęści:)

Katrin hat gesagt…

Hallo liebe Karina,
vielen Dank für Deinen lieben Kommentar auf meinem Blog und die Chance auf Dein Candy! Du machst wunderschöne Sachen! Gefallen mir sehr.
Alles Liebe
Katrin

helksa hat gesagt…

I ja spróbuję szczęścia :)

odskocznia jutki hat gesagt…

z wielka przyjemnością ...bo kto nie lubi niespodzianek ?

Edi hat gesagt…

Oj...Kochana,ja zapisuję się już do Ciebie od wczoraj, stronę Twoją mam otwartą i cały czas biegam...w końcu się zapisuję.

Lusilla hat gesagt…

Z miłą chęcią ustawię się w kolejce.Może uda mi się wygrać niespodziankę.

OriBella hat gesagt…

Dopiero co odkryłam Twojego bloga, nooo, na pewno zostanę na dłużej, niesamowite i piękne rzeczy tworzysz, podziwiam całym sercem:)
I staję w kolejce, bo niespodzianki wprost uwielbiam:) Pozdrawim cieplutko:)))

Ludkasz hat gesagt…

Ja także grzecznie się ustawiam i biegnę oglądać twój blog:)

G-a hat gesagt…

Zapisuję się i ja:
http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2010/10/candy-pazdziernikowe.html