Samstag, 31. Dezember 2011

Wymianka/Tausch

Przed świętami wzięłam udział w wymianie świątecznej u z_zuzanna (kurze nigdzie nie mogę dziś znalesc jej strony - sorry). Ja wysyłałam te upominki do Moniki (cohenna):

Vor Weihnachten habe ich an einem Weihnachtstausch bei z_zuzanna (sorry, aber ich kann heute niergends ihr link finden) teil genommen. Ich habe diese Sachen an Monika (cohenna) versendet:




Ja dostałam prezencik od Aleksandry, co mnie bardzo ucieszyło. Bardzo mi się jej rzeczy podobają.

Ich habe mein Geschenk von Aleksandra bekommen, was mich sehr gefreut hat. Mir gefallen ihre Sachen.










Najbardziej cieszyłam się z przepisnika. Juz dawno o takim marzyłam. Dzieki Olu!

Am meisten hat mich Rezeptheft gefreut. Habe von so einem schon ewig geträumt. Vielen Dank Olu!

Pozdrawiam serdecznie!

Liebe Grüße!

1 Kommentar:

u Alojka hat gesagt…

no to miałaś udana wymianke, fajnie, tak, ten przepisnik jest śliczny.