Dienstag, 24. August 2010

Swieta, swieta

Na poczatku serdecznie Wam dziekuje za tak mile komentarze. Naprawde jest mi cieplo przy serduszku jak to czytam.
Vielen Dank für die herzlichen Kommentare.

Jak wywnioskowalam z Waszych komentarzy nie "wierzycie" mi, ze te pudelka byly/sa pelne. A wiec porobilam troche zdjec :-)
So wie ich es von Euren Kommentaren rauslesen kann, Ihr glaubt nicht, dass die Kartons sind/waren voll. Also habe ich einige Fotos als Beweis gemacht:

To sa papiery do dekoracji kartek - Dekopapiere

To tez papiery do dekoracji kartek (bardziej eleganckie) - Auch Dekopapiere (elegante)
 To sa rozne kartki - verschiedene Karten
to sa rozne stickersy i samo klejace bordurki - das sind Stickers und selbstklebende Bordüren

a to nowosc: 3D-pop-up motywy (ale tylko pare sztuk, reszte musi moj maz jeszcze posklejac: razem 36 sztuk) - und das ist Neuheit 3D-pop-up-Motive (nur einige auf dem Foto, Rest muss mein Mann noch zusammen kleben: zusammen 36 Stück)

Mysle, ze to najwazniejsze Wam pokazalam. Ich glaube, das wichtigste habe ich Euch gezeigt.
Wczoraj juz 5 kartek swiatecznych zrobilam. Gestern habe ich schon 5 Weihnachtskarten gebastelt.
Pokaze je ale innym razem. Zeigen tue ich es aber ein ander Mal.

Pozdrawiam, milego dnia!
Schöne Grüße, schönen Tag!

Kommentare:

Lusilla hat gesagt…

Może nie powinnam pytać,ale czy te cudeńka zamówiłaś w Niemczech czy w Polsce?

Alexandra hat gesagt…

Ależ cudeńka :) Będę czekać na kartki świąteczne które stworzysz z tych cudeniek :)

DZIĘKUJĘ ZA KARTECZKĘ URODZINOWĄ. JEST PRZECUDOWNA :)

Karina hat gesagt…

Wszystko jest zamowione w Niemczech.

u Alojka hat gesagt…

a jej, Ty masz ten zestaw co mi sie podobal,z tymi okienkami.Moze jeszcze bedzie kiedys. Super masz z mezusiem, ale ja jeszcze bardziejmam super bo sobie sama sklejam.( ha, ha)

Konwalia Amelii hat gesagt…

zawsze milej jest oglądać przydasie a nie kartony ;-)))

pozdrawiam