Sonntag, 29. August 2010

Wszystko co dobre.... (Alles was gut ist...)

... szybko sie konczy. ... geht schnell zu ende.

I koniec urlopu. Jutro do pracy. Znowu wstawanie o 4:30 i szybkie chodzenie spac, malo czasu na blogi, karteczki i wyzwania.

Und der Urlaub ist zu Ende. Morgen wieder zur Arbeit. Wieder jeden Tag um 4:30 Uhr aufstehen und schnelles ins Bett gehen, wenig Zeit fürs Basteln und Challenge´s.

Bardzo Was wszystkie polubilam. Codziennie rano pierwsze co robilam to wlanczalam pc  i patrzylam co na Waszych blogach nowego. Niestety teraz to tylko wieczorami bede zagladac, jesli jeszcze bedzie na to czas i ochota. Jak sie caly dzien w pracy przy pc siedzi to juz w domu sie nie chce. 

Ich habe Euch alle lieb gewonnen. Während des Urlaubs habe ich jeden Morgen als erstes den PC angemacht und geschaut was es bei Euch Neues gibt. Jetzt werde ich es nur noch abends machen, wenn ich dann noch Lust und Zeit haben werde. Wenn man an der Arbeit den ganzen Tag vor dem PC sitzt, hat man zuhause keine Lust dazu.

Na koniec urlopika dwie ostatnie zdjecia moich karteczek. Nowe karteczki to tylko juz swiateczne. Zdjec jeszcze nie zrobilam, bo chyba jeszcze czas zeby pokazywac. Albo moze i nie? Co Wy na to powiecie?

Zum Schluß meines Urlaubs zeige ich die letzten zwei Karten. Neue Karten sind nur noch Weihnachtskarten. Fotos habe ich noch nicht gemacht. Ich glaube es ist noch nicht die Zeit die Karten zu zeigen. Oder was meint Ihr?

Bardzo Wam dziekuje za odwiedziny mojego bloga i mile komentarze. Vielen Dank für den Besuch meiner Homepage und das Hinterlassen von lieben Kommentaren.

Kommentare:

Konwalia Amelii hat gesagt…

bardzo mi przypadły do gustu dzisiejsze karteczki. wiem,ze robi sie swiateczne karteczki juz teraz ale ja jestem zwolenniczka pokazywania ich najwczesniej w listopadzie ;-)) pozdrawiam

Edi hat gesagt…

Karteczki ładniutkie! A co do urlopu, chętnie bym wzięła go od wszystkiego choćby na krótko.

u Alojka hat gesagt…

zapraszam do zabawy

Edi hat gesagt…

Też zapraszam do zabawy :-)http://wytworkiedi.blogspot.com/2010/08/lubie.html

Magdzik hat gesagt…

Jak zwykle, piękne kartki... :)
Zapraszam do zabawy
http://cudenkowo-madeleine.blogspot.com/2010/08/zabawa-w-10.html

niewielka hat gesagt…

Zapraszam do zabawy
http://niewielka-a.blogspot.com/2010/08/to-co-lubie.html

u Alojka hat gesagt…

2 tygodnie juz cie tu nie ma, co robisz?