Freitag, 11. November 2011

29 lat temu / Vor 29 Jahren

urodziła się moja siostra Agnieszka (wczoraj miała urodziny). Sześć lat musiałam na nią czekać :-) Bardzo życzyłam sobie siostrę no i ja "dostałam" :-)
Kochana z niej dziewczyna, chociaż niekiedy zachowuje się jak smarkata. No ale nie wszyscy mogą być tacy jak ja - prawda mamusiu?  Jak już pisałam, mieszka od 1. września niedaleko mnie i w tym roku nie mogla swoich urodzin obchodzić w gromie całej rodzinki i przyjaciół. Miala duzo SMS, mailow itp. Dostala od nas torcika, od mamuśki prezenciki i sobie trochę posiedzieliśmy.

ist meine Schwester Agnes geboren (gestern hatte Sie Geburtstag). Sechs Jahre musste ich auf sie warten :-) Habe mir eine Schwester sehr gewünscht und dann auch endlich "bekommen" :-)
Sie ist eine ganz liebe, obwohl manchmal benimmt sie sich wie ein Teenenger. Aber nicht jeder kann so toll sein wie ich - oder Mutti? Wie ich schon geschrieben habe, wohnt sie seit 1. September in meiner Nähe und aus dem Grund konnte sie nicht mir ihrer ganzen Familie und Freunden feiern. Sie hat aber viele SMS, Mails und Anrufe bekommen. Von uns hat sie eine Torte bekommen, von Mutti Geschenke und  so haben wir gestern bißchen gefeiert.

A teraz troszkę zdjęć. Sorry, ze ciemne te zdjęcia (nie jestem najlepszym fotografem).

Und jetzt einige Bilder. Sorry, dass sie so dunkel geworden sind (bin nicht die beste Fotografin).















1 Kommentar:

u Alojka hat gesagt…

taaaak, masz racje, nie każdy jest taki jak Ty Karinko, ale mieliśmy przynajmniej "wesoło" z nasza Agnieszka.
Prezenciki są odemnie to fakt, nawet robione przeze mnie, ale notes jest zrobiony przez Asie( bjutus) technika kartonazowa.
Tort wygląda smakowicie! mniam.