Sonntag, 20. November 2011

Challenge "Kreatywne Pole"

Witajcie!
Zrobiłam karteczke na wyzwanie w "kreatywnym polu". Miala być karteczka bez obrazka mikołaja albo świętej rodziny. Ja użyłam ozdobnego papieru i mam nadzieje, ze się karteczka podoba.

Hallo!
Ich habe für eine Challenge in "Kreatywne Pole" eine Karte gebastelt. Es sollte eine Karte ohne ein Bild vom Nikolaus oder der Heiligen Familie sein. Ich habe ein Dekopapier benutzt und hoffe, dass die Karte Euch gefällt.





A tu jeszcze karteczka na wyzwanie w "Craftyhazelnut´s". Niestety za późno ja pokazuje. Do wczoraj trzeba było ja zrobić i wstawić. No ale nic - karteczka i tak mi się podoba.

Und hier noch eine Karte für eine Challenge in "Craftyhazelnut´s". Leider zeige ich sie zu spät. Die Challenge war bis gestern. Aber mach nichts - die Karte gefällt mir trotzdem.


Pozdrawiam Was serdecznie, dziękuje za odwiedzinki i przypominam candy.

Liebe Grüße, vielen Dank für den Besuch und denkt an mein Candy.


1 Kommentar:

u Alojka hat gesagt…

szkoda ze nie zdążyłaś, bardzo ładna karteczka. Ta pierwsza tez mi się podoba, pomysłowa.