Freitag, 25. November 2011

Cos znalazlam / Habe was gefunden

Będąc we wrześniu w Polsce znalazłam coś bardzo fajnego. Od razu kupiłam i jeszcze do tej pory Wam nie pokazałam. Ale dzisiaj, dzisiaj jest ten dzień, w który zobaczycie co sobie kupiłam (tylko proszę się nie śmiać :-) Moj mąż do tej pory się ze mnie śmieje, bo stoi u mnie na biurku).

Als ich im September in Polen war habe ich was tolles gefunden. Habe gleich gekauft und Euch noch nicht gezeigt. Aber heute ist der Tag, an dem auch Ihr es sehen könnt (nur bitte lacht nicht :-) Mein Mann lacht mich bis heute aus, weil es auf meinem Schreibtisch steht):

zwyczajna woda / einfaches Wasser

o nazwie "niebieska" / mit dem Namen "niebieska" (blau)

A tu "oprawiłam" notesik, tak jak Alinka to robi, bo mi się bardzo podobało i tez chciałam spróbować zrobić.

Und hier habe ich ein Notizblock dekoriert wie Alinka das gemacht hat. Mir hat ihr Notizblock sehr gefallen und ich wollte es auch ausprobieren.




Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i mile komentarze.

Vielen Dank für Euren Besuch und liebe Kommentare.


2 Kommentare:

u Alojka hat gesagt…

no nie, woda niebieska, ale Asia tylko właśnie taka pije.
a notesik bardzo ładny.

Unknown hat gesagt…

co tam woda... najważniejsze ze niebieska :D
swoja droga ciekawe te kartki ''koszulowe'' ha ha rozpięta koszula tak je sobie nazwalam. ciekawy pomysł.