Donnerstag, 17. November 2011

Candy Nr. 1

Juz dawno nie rozdawałam prezentów. Wiec jest czas na słodycze. Dzisiaj mam dobry nastrój, bo tak pięknie słoneczko świeci, wiec postanowiłam zorganizować trzy candy.

Schon lange habe ich nichts mehr verschenkt. Also ist es Zeit für Süßes. Heute habe ich gute Laune, weil bei uns so schön die Sonne scheint, also habe ich beschlossen, dass ich drei candy organisieren werde.

Dzisiaj czas na "niebieskie candy". Losowanie będzie 26. listopada. Dzień później - w pierwszy adwent wstawię następne candy, które będzie trwało tydzień. Ostatnie candy wstawię 4 grudnia - losowanie odbędzie się 10. grudnia. Chce i mam nadzieje, ze wszystkie prezenciki dojdą jeszcze przed 24. grudnia.

Heute ist Zeit für "Cany in blau". Auslosung findet am 26. November statt. Ein Tag später - am ersten Advent kommt das zweite Candy, das eine Woche dauern wird. Und die letzten Süßigkeiten zeige ich am 4. Dezember - Auslosung findet am 10. Dezember statt. Ich möchte und hoffe, dass die Geschenke bis zum 24. Dezember ankommen.


Do wygrania jest notesik i zakładeczka.

Zu gewinnen gibt es ein Notizblock und Lesezeichen.



Zasady są ogólnie znane, ale pozwolę sobie je przypomnieć:
- Komentarz pod tym postem z wyraźną chęcią uczestnictwa w zabawie
- Zdjęcie w bocznym panelu z linkiem zwrotnym
- Zapisy do 25. listopada do północy, losowanie i ogłoszenie wyników 26.   
  listopada

Die Regeln sind allgemein bekannt aber lasst sie mich kurz zusammen fassen:
- Kommenatr unter diesem Post, dass Ihr gerne an diesem Candy teilnehmen  
  möchtet
- Foto auf Eurem Blog mit verlinkung zu diesem Post
- teilnehmen könnt Ihr bis 25. November Mitternacht, Auslosung und 
  Bekanntgabe ist am 26.November

Ciesze się na wasze komentarze i zapisy. Zycze miłego i słonecznego dnia.

Ich freue mich auf Eure Kommentare. Ich wünsche einen schönen und sonnigen Tag.



14 Kommentare:

Dawid Trzepizor hat gesagt…

No to jestem pierwszy :) Banerek wstawiony :)

Marta - Martenka hat gesagt…

To ja druga :)
Pozdrawiam!

Agnieszka C. hat gesagt…

chętnie dopisuję się na niebieskości :)
pozdrawiam,
Agnieszka

villemo hat gesagt…

Ustawiam się do kolejki :)
justynka68@poczta.onet.pl
Info o candy zamieściłam na fb,ponieważ bloga nie posiadam,mam nadzieję,że uznasz moje zgłoszenie :) : www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=148068961961106&id=100000537111909

Pozdrawiam!

marrika91 hat gesagt…

Ustawiam się w kolejce do losowania. Info o candy umieściłam w zakładce bloga. Pozdrawiam i zapraszam na moją zabawę :)

Joanna hat gesagt…

Zgłaszam się z miła chęcią na te cudowności.
Z niecierpliwością czekam na wyniki.
Pozdrawiam.

Unknown hat gesagt…

Ustawiam się w kolejce :D Jak zobaczyłam ta furę ciasteczek, to aż mi ślinka pociekła ha ha
Banerek u mnie w pasku bocznym no i trzymam za siebie kciuki :D 28 mam ur wiec prezencik byłby na miejscu.
Schöne Grüße aus NRW
Chabrowa_Panienka

Mariolka... hat gesagt…

Nie wiem czy nie bedzie moich 2 komentarzy bo cos mi tu sie nie chciało załadować,
Info u mnie na blogu.
przy okazji zapraszam na moje candy:)

Dorota hat gesagt…

Chętnie zaopiekuję się tymi słodkościami.
Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

Ela 17 hat gesagt…

Raz juz u ciebie wygrałam moze teraz też mi się poszczęści,pozdrawiam

Anonym hat gesagt…

chętnie się dopiszę do kolejki:) pozdrawiam Ania

Sharona hat gesagt…

Wyraźnie się zgłaszam! ;-)
Pozdrawiam :)

raeszka hat gesagt…

I ja chętnie przygarnę ten niebieski komplecik :).

Aleksandrowe myśli hat gesagt…

Niebieski to mój ulubiony kolor, nie może więc mnie zabraknąć w kolejce do Twojego Candy :)