Montag, 14. November 2011

I sie zaczelo.../ Und es hat angefangen...

Maz zaczal piec ciasteczka. Dobrze, ze on lubi to robic, bo ja niestety nie. Oczywiście mu pomagam no i sprzątanie tez mi pozostaje (dobrze, ze mamy zmywarkę).

Mein Mann hat angefangen Plätzchen zu backen. Gut, dass es ihm Spaß macht - ich mag es nicht. Ich helfe ihm natürlich und muss ihm dann hinterher räumen (gut dass wir eine Spülmachine haben).

zakupy/Einkäufe

przy pracy / bei der Arbeit



siostra już próbowała / meine Schwester hat es schon probiert

Pozdrawiam wszystkich serdecznie, dziękuje za odwiedzinki i mile komentarze.

Liebe Grüße an alle, vielen Dank für Euren Besuch und die lieben Kommentare.


3 Kommentare:

u Alojka hat gesagt…

te okrągłe, mniam, niebo w gębie, gęba w niebie. Ja tez chce!!!!!!!!

Edyta hat gesagt…

Taki mąż to prawdziwy skarb :) Wiem coś o tym bo mój też lubi piec ciasta. Pozdrawiam

odskocznia jutki hat gesagt…

ale smakowitości :) ślinka leci szczególnie że ja to uwielbiam ciasteczka i słodycze niestety