Dienstag, 1. November 2011

Przez cały październik nie umiałam się zmobilizować do napisania posta. Nie mogę powiedzieć co ze mną jest. Nie chce mi się nic robić, jeść tez mi się nie chce, nie czytam - no dosłownie nic nie robię. Dobre to, ze jakoś rano wstaje i idę do pracy.

Den ganzen Oktober konnte ich mich nicht mobilisieren um wenigstens ein Post zu schreiben. Ich kann nicht wirklich sagen, was mit mir los ist. Ich bin lustlos, essen habe ich auch keine Lust, ich lese nicht - wirklich ich mache nichts. Gut ist nur, dass ich irgendwie morgens aufstehe und zur Arbeit gehe.

Dzisiaj w końcu postanowiłam zasiąść przed PC i..... podziękować.

Heute habe ich endlich beschlossen mich an den PC zu setzen und.... mich bedanken.

Dostałam od Alinki niespodziankę. Bardzo się ucieszyłam, bo niczego nie oczekiwałam. Byłam bardzo zaskoczona. Dziewczyny mowie Wam, super rzeczy dostałam. Alinko - dziękuje bardzo!

Habe von Alinka eine Überraschung bekommen. Es hat mich sehr gefreut, weil ich nichts erwartet habe. Mädels, ich sag Euch, habe tolle Sachen bekommen.
Alinko - vielen Dank"







A na koniec moje paznokcie na ten miesiąc:

Und zum Schluß meine Fingernägel für diesen Monat:



Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za mile słowa i odwiedzinki.

Liebe Grüße, vielen Dank für Euren Besuch und lieben Kommentare.



3 Kommentare:

u Alojka hat gesagt…

Karinko, dostalas piekne rzeczy, szkoda tylko ze Alinka nie mogla zobaczyc jak otwieralas przesylke i jaka bylas zaskoczona.

Te pazurki coraz bardziej mi sie podobaja.

odskocznia jutki hat gesagt…

no takie pazurki chyba humor poprawiły ...hmmm a stan każdy z nas ma takie dni ... i jesień chyba w tym pomaga ...ja znów mam strasznego lenia i masa rzeczy mam do roboty ...życzę ci żeby samopoczucie się poprawiło ...śliczny prezencik dostałaś od Alinki :) pozdrawiam

Joanna Trojanowicz (bjutus) hat gesagt…

Pazurki śliczne, niespodzianka od Alinki milusia :) Buziaki :)