Montag, 7. November 2011

Karteczki / Karten

Chciałam wstawić post z koncertem Roxette na którym byłam. Niestety na razie mam problemy ze wstawieniem nagrań które zrobił mój mąż  na koncercie i musiałam wyrzucić posta. Niektórzy z Was go na swoim blogu widza ale czytać nie mogą. Przepraszam. Jak poradzę sobie z technika to wstawię jeszcze tego posta.

Eigentlich wollte ich ein post über das Konzert von Roxette rein stelle bei dem ich war. Ich habe aber zur Zeit Probleme mit der Technik. Einige von Euch haben den Post wahrscheinlich schon gesehen konnten aber nicht lesen - ich musste ihn löschen. Sorry. Sobald ich mit der Technik klar komme, wird der Post hier gezeigt.

A teraz karteczki, które baaaardzo dawno zrobiłam.

Und jetzt Karten, die ich vor laaaaaanger Zeit gemacht habe.







Pozdrawiam wszystkich blogowiczów i dziękuje za odwiedziny.

Liebe Grüße an alle Blogger und vielen Dank für Euren Besuch.


3 Kommentare:

Alexandra hat gesagt…

Śliczne :)
A pobytu na koncercie zazdroszczę :)

u Alojka hat gesagt…

śliczne, kolorowe.

Joanna Trojanowicz (bjutus) hat gesagt…

Swietna ta karteczka z różami. Sciskam mocno :)